niss

Alla inlägg under mars 2011

Av niss - 31 mars 2011 16:00

Godeftermiddag, nu sitter jag i soffan nere hos mamma.

Idag har jag ju varit i skolan, det var väl en ganska hyfsad dag. ;)

Sen drog jag med mig Lina till banken och fixade det sista med mitt bankkort. :)

Sen ikväll blir det visst att åka in till stan och kasta pil, det ska bli skoj. :D

Snart måste jag börja med maten. xD

  

Jag bjuder sjukt mycket på denna bild, på min kusin och mig. x)


-ANJA ;)

Av niss - 30 mars 2011 19:08

Varit hos Anja idag, efter skolan asså :)

Vi va ut & på zokker med alice och lina :D

Imån är det sista dagen andreas går i min skola och då blir det kladdkaka :=)

Nu ska jag göra massa läxa -.-`


  

- annie (:

Av niss - 29 mars 2011 20:08

Tjena, nu sitter man hemma hos mamma och har ont i huvudet så jag tyckte det var smart att sätta sig vid datan då. ;)

Nej men man får ju se om Annie följer med mig hem imorgon?  Men det är ju sånt som märks. :D

Nu sitter jag iallafall och undra vad man ska göra? :P

Här kommer en gammal bild. ;)

 


-anja x)

Av niss - 29 mars 2011 18:42

Yeeeeey, besöksrekord igår :) Det var ju lite roligt :D


Idag var jag i skolan, det var inte lika roligt :p


Imån kanske jag följer med anja hem ? det dåliga är att i så fall har jag mina


eidsaker med mig och jag tror folk i hennes familj är alergiska mot häst x)


  


- annie (::

Av niss - 29 mars 2011 07:15

Godmorgon, nu är det snart dags att dra till skolan.

Annie var ju tvungen att åka hem igår för att hon hade ont i magen, så vi får se om hon kommer idag.

Annars är det väl inte så mycket.

Men nu måste jag gå annars kommer jag försent XD

  


-anja :D

Av niss - 28 mars 2011 19:58

  inte blivit mörkt en ? haha najs :D

Har varit ute och spelat fotboll med familjen, är sjukt trött nu. Åker till skolan imån och då ska vi spela in vår låt :)

Det kommer nog inte gå så bra :p


- annie :))


Av niss - 27 mars 2011 20:46

Jätte viktig omröstning på http://annielindquist.bloggplatsen.se/ kan ej bestämma mig, så snälla hjälp! (:


- annie (::

Av niss - 27 mars 2011 19:37

Hej, nu är jag hemma från en promenad med viktoria. :D

Det blev en väldigt lång promenad, eftersom jag trodde att min mobil skulle ställa om sig själv till sommartid så var klockan en timme mer än vi trodde, så istället för att klockan var 6 som vi trodde så va den visst 7. 

Det blev lite fel xD

Men nu ska jag gå och sätta mig framför vår öppna spis och värma mig. ;)

Jag var bara tvungen att ta denna bild. ^,^


-ANJA XP 

Fakta om oss

Om annie: Jag är 12 år fyller 13. Rider 3 gånger i veckan, spelar fotboll 1 och massa annat :D Fotar med Canon eos 1000D :)

 

    

Om anja: Hej, jag är 13 år. Jag kastar dart försöker göra det minst två gånger i veckan sen är det ju oftast tävlingar hela helgen. Jag har ingen kamera så man kan säga att jag fotar med annies kamera. ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser vår blogg? :)
 0 - 8
 9 - 11
 12 - 13
 14 - 18
 18 och uppåt

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards