niss

Alla inlägg under maj 2011

:D

Av niss - 31 maj 2011 19:31

Hejhej, varit sjuk i 2 dar nu :D


KOLBODA IMÅN, DET KOMMER BLI BÄST!

så det blir bloggpaus för både mig och anja :)


/ annie :D

Av niss - 31 maj 2011 19:19

Tjena tjena, har varit med vicke idag det var skoj skoj. =) 

Men nu ska jag packa till skolresan imorgon, så vi får se hur det blir, hoppas på varmt och soligt. ^.^

Ojdå nu ropar pappa att det är mat så måste dra.  x)

   hihi ;) 


-anja om ni ville veta. :P

Av niss - 28 maj 2011 08:24

Hej hopp, sorry för att jag inte kunnaat lägga ut något men mammas data är ju paj, och jag varit där nere denna vecka, men i nu är jag hos pappa i helgen, eftersom det är tävling i matsalen nu, så jagt måste snart dra så det blir ett kort inlägg. ;)

Men jag ska dra nu seeeeees, (var tvungen att skriva så) x) 

   hihi 


-anja =)

Av niss - 27 maj 2011 18:28

Har inte hunnit blogga här i veckan, x)

Fast jag trodde anja gjorde det ?

Glor på tv nu och det är fett najs :D


  

/ annie ;)

Av niss - 23 maj 2011 19:19

Igår vid 9 tiden kom jag hem från Göteborg :) Jag sprang 2,4 km på ca. 11 min. 2 minuter bättre än förra året. Kom på 59:onde plats av ca. 300 st. Hyfsat bra :D


/ annie :D

Av niss - 22 maj 2011 14:14

Här kommer bilderna ;)

   

Vår bil :D

Vår bil :D

Vår bil :D


-anja =)

Av niss - 22 maj 2011 12:30

hej hej, det blev visst inget inlägg igår, jag hade fullt upp. :D

Men jag åkte blandannat till borgholm på crusingen med anette och hanna, det var skoj ni får se några bilder sen. ;)

Vår bil vaar där också men jag åkte inte med den. x)

Men idag händer väl inte så mycket, jag ska väl kasta lite och sen åka till darten. =)

Men som sagt bilder på några bilder kommer sen. ^^

   Lööööööv ;)


-anja :) 

Fakta om oss

Om annie: Jag är 12 år fyller 13. Rider 3 gånger i veckan, spelar fotboll 1 och massa annat :D Fotar med Canon eos 1000D :)

 

    

Om anja: Hej, jag är 13 år. Jag kastar dart försöker göra det minst två gånger i veckan sen är det ju oftast tävlingar hela helgen. Jag har ingen kamera så man kan säga att jag fotar med annies kamera. ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser vår blogg? :)
 0 - 8
 9 - 11
 12 - 13
 14 - 18
 18 och uppåt

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards