niss

Alla inlägg under april 2011

Av niss - 30 april 2011 17:45

Jag har sovit hos vicke det är därför det har varit så dålig uppdatering ;)

Men nu kommer det igen. Har bara 2 små & 2 stora majblommer kvar nu, fett bra.


Ikväll äre valborg x) Blir ju brasan sen kanske hem till niklas familj om inte dom kommer till oss, fast det märks ju varje år. Det blir i alla fall sent ikväll :p


  

saknar dig rappe, <3

 

/ annie :)

Av niss - 28 april 2011 16:59

cyklade till my vid typ 12, vi hade kul och kollade på en rolig film x) Det va jobbigt att cykla hem eftersom det va motvind -.-`

Jaja, ridning sen. Ska rida med min gamla ridgrupp en gång nu bara för vi (hela gruppen) missade en gång för att dom inte hade någon ridlärare :p


 

Carolina & Hrimnir ^.^

/ annie ;)

:D

Av niss - 28 april 2011 09:53

  

Kom inte på nån rubrik x)

Sen ska jag ut och fota på allvaret :) Sen så blir det fortsätta fixa med min foto-hemsida :D Måste ska lite ny msn och massa sånt.

Anja & jag har bestämt ett sommarjobb i sommar så tror jag ska ringa och fråga en i kväll om det, om inte pappa kan göra det :p


/ annie :)



Av niss - 27 april 2011 18:09

   

 

HAHAHAHAA, ascool katt :p 

    

Det va lite bilder på mig och embla ifrån igår :)

Komentera!


/ annie :)

Av niss - 27 april 2011 17:33

  

Idag har jag varit först i simhallen och sen i stan :) Köpte en ny ridjacka som då är vindtät som behövs när man rider ute varje gång, den är svart om ni ville veta det :p Sen tänkte jag lägga ut lite bilder sen igår då jag & embla va :)


/ annie :)


Av niss - 26 april 2011 09:46

 

Första gången och förmodligen sista gången jag lägger ut en bild på "dagens outfit" :)


/ annie :)

Av niss - 26 april 2011 07:34

.. igår tog det 1 tim & 15 min att hämta en häst i hagen-.-`

Glàs ville verkligen inte in, han bara skenade iväg hela tiden och täcket hängde på sidan och tror en bit gick av också.

Toga va ju i alla fall hyfsat snäll :)

Idag ska jag åka till embla så det blir inte fler inlägg :D

  Bilder från islandshäst tävlingen visar jag inte här för det är så seeegt att ladda upp bilder, möjligen kommer på min andra blogg där det går fort fast jag vill inte reklamera den för nån innan Fredrika gjort min header :)


/ annie :)


Av niss - 26 april 2011 06:32

Hej hej, nu ska jag snart åka så det blir inte så långt inlägg men iallafall. ;)

Snacka om att jag var trött igår det blev ju inte mycket sovande i Stockholm, så jag satt och somnade i soffan klockan 7 halv 8 och vaknade inte förren idag på morgon kl 6 för att vara exakt. xD

Nej men nu måste jaag gå och packa min väska. :)

Ha det så bra tills vi hörs eller syns. ^.^

Förresten s gjorde jag en 180 :D och nästan en 170 utgång :D.


     

Fakta om oss

Om annie: Jag är 12 år fyller 13. Rider 3 gånger i veckan, spelar fotboll 1 och massa annat :D Fotar med Canon eos 1000D :)

 

    

Om anja: Hej, jag är 13 år. Jag kastar dart försöker göra det minst två gånger i veckan sen är det ju oftast tävlingar hela helgen. Jag har ingen kamera så man kan säga att jag fotar med annies kamera. ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser vår blogg? :)
 0 - 8
 9 - 11
 12 - 13
 14 - 18
 18 och uppåt

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards